Subject: Vs: Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse 2025. a rahulolu-uuringu läbiviimine
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: 'Kristi Madismäe' <[email-masked]>
Cc: "Mait Kask" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 17:12:10 +0300

Tere

Lubame Terviseameti teenistujate e-posti aadresside väljavõtmiseks SAP BO-st 
dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse rahulolu-uuringu läbiviimise eesmärgil.

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517 | 5649 9145

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kristi Madismäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 21. aprill 2025 16:36
Adressaat: Kärt Allert <[email-masked]>; [email-masked]; Kristiina 
Laius <[email-masked]>; Ingrid Kaskpeit 
<[email-masked]>; [email-masked]; Ilona Dmitrijeva 
<[email-masked]>; Kersti Mustsaar 
<[email-masked]>; [email-masked]; Stella Ilves 
<[email-masked]>; Gerda Šein <[email-masked]>
Koopia: Airi Undrits <[email-masked]>; Aire Õismäe 
<[email-masked]>; Kätlin Tilk <[email-masked]>; Roosi-Leht Randmaa 
<[email-masked]>; Lea Baumann <[email-masked]>
Teema: Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse 2025. a rahulolu-uuringu 
läbiviimine
Tähtsus: Kõrge

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Taas on aeg koguda tagasisidet dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse rahulolu 
kohta teie asutustes.

Esmastel klientidel on see juba kolmas kord, uutel klientidel aga esmakordne 
võimalus meile oma tagasisidet anda.

Küsitluse eesmärk on saada ülevaade teenuse toimimisest:

*	kuivõrd ollakse meie teenusega rahul,
*	millised on võimalikud kitsaskohad,
*	mida saaksime koos paremini teha.

Küsitlusperiood:

mai (esimene või teine nädal, sõltub kui kiiresti saame ettevalmistused 
tehtud).

Valim:
Rakendame sel korral valimipõhist lähenemist, kuna eelmiste aastate kogemus 
näitas, et kõigile töötajatele küsitlust saates oli vastamisaktiivsus väga 
madal.

Valimi aluseks oleme võtnud DHSidesse sisselogimised perioodil 
01.01.2024-31.03.2025. Uutel klientidel teenusel oldud aeg. Kui 
sisselogimise infot DHSist ei saa, siis võtsime väljavõtte kasutajatest, kes 
on sellel perioodil dokumente loonud ja täitnud.

Küsitlus saadetakse 70% aktiivsetele kasutajatele.

Küsitluse sisu:

Võrreldes eelmiste aastatega oleme lühendanud küsitluse sisu ja keskendume 
peamiselt:

*	üldisele rahulolule teenusega,
*	milliseid kanaleid kasutatakse suhtluseks meie teenuse osutajatega.

Mida teilt palume:

1.	Luba teie asutuste töötajate e-posti aadresside väljavõtmiseks SAP BO-st.
Kuna kasutajate vaade DHSide põhjal on meil juba olemas, vajame seekord 
töötajate kohta ainult e-posti aadresse. Muid isikuandmeid me küsitluse 
käigus ei kogu. Isikustatud vastustele pääsevad ligi vaid dokumendihaldus- 
ja arhiiviteenuse osakonna juhid, tulemusi esitleme üldistatud kujul.
2.	Anname teile küsitluse algusest aegsasti märku ja palume teil omalt poolt 
toetada asutusesisest kommunikatsiooni ja innustada kolleege aktiivselt 
vastama.

Loodame väga, et saame seekord rohkem vastuseid ning sisukat tagasisidet 
teenuse kohta.

Ootame teie luba väljavõtete tegemiseks hiljemalt 24.04. k.a.
Kui tekkis täiendavaid küsimusi või mõtteid, siis andke kindlasti märku!

Parimate soovidega

Kristi Madismäe
Osakonnajuhataja
Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 521 4195
 <https://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.